tisdag 2 april 2013

Veckans dåliga samvete 3


Jaha, då kör vi igen, ny vecka. Denna gången skjuter jag på utmaningen en dag, så att den går från måndag till måndag. Förhoppningsvis blir jag lite bättre på att få det klart och bloggat i tid då, eftersom jag funkar bättre när familjemedlemmarna är på sina "dagis".

Denna veckan har jag ingen före-bild..... Jag ska helt enkelt bli klar med ett av alla mina virkufo:n!! Jag har sååå många projekt påbörjade och nu måste jag helt enkelt börja slutföra dom, ett efter ett. Vilket det blir som blir slutfört denna veckan vet jag inte ännu, jag måste först bli klar med ett projekt (förvisso virkat) som ska till en mormor som mist sin dotter (så barnbarnet har mist sin mor), och jag ville skicka en liten sak till henne för att visa min respekt för hennes sorg. Jag vill inte att det projektet ska ingå i utmaningen så först ska det bli klart sen ska jag göra klart nåt av de andra sakerna som ligger..... därför vet jag inte vilket det blir. Men kika in på måndag nästa vecka så får vi se hur det gick.

1 kommentar:

  1. Vad spännande att få se vilket projekt det blir! Lycka till!

    SvaraRadera